Onze EHBO vereniging is opgericht in 1987 en houd zich sinds dien bezig met:

• Bevorderen van het verlenen van Eerste Hulp bij ongelukken d.m.v cursussen en herhalingen (Oranje Kruis)
  • Opleiden van burgerhulpverleners AED bediener volgens richtlijnen Nederlandse Reanimatie Raad ( NRR )
  • Het onderhouden van de diverse AED's in de dorpskernen Ravenswaay, Rijswijk, Maurik en Eck en Wiel
  • Het geven van diverse EHBO workshops aan belangstellenden en bedrijven
  • Het verlenen van EHBO hulpverlening tijdens evenementen conform de veldnorm
  • Het onderhouden van EHBO hulpmiddelen (Verbandkisten ed) bij diverse bedrijven en instellingen

De vereniging heeft geen winstoogmerk en is volledig afhankelijk van vergoedingen, sponsoring, giften en contributiebijdrage van onze leden.

We zijn nog altijd op zoek naar enthousiaste leden die het leuk vinden om plaats te nemen in het bestuur van onze vereniging en/of medewerking te verlenen tijdens evenementen waarbij wij de EHBO hulpverlening op ons genomen hebben.
Interesse?? Stuur een mailtje naar info@ehbo-rijswijk.nl  We nemen dan zsm contact met je op.

Samen maken we onze omgeving veiliger en zorgen we voor een snelle en adequate hulp bij een Noodsituatie